Az MSZT új ügyfele – minőségirányítási rendszer tanúsítása területén – a LOGOSZ IT Services Kft.

A Logosz IT Services Kft. 2013-ban alakult, magyar magánszemélyek tulajdonában lévő cég. A budapesti székhelyű cég informatikai infrastruktúrák tervezésével, kivitelezésével és üzemeltetésével összefüggő komplex szolgáltatásokat biztosít kis-, közepes és nagyvállalatok, valamint állami és önkormányzati intézmények számára.

 

Céljuk, hogy szakmai kompetenciáikra, megszerzett tapasztalataikra és kiterjedt szakmai kapcsolatrendszerükre építve partnereik igényeire egyedi, testre szabott válaszokat adó, rugalmas, komplex megoldásokat adjanak.

 

A Logosz IT Services Kft. alapvető törekvése tevékenysége során a minőségi szolgáltatások nyújtása, valamint a piaci versenyképesség fenntartása a környezettudatosság és a fenntartható fejlődés szempontjainak figyelembevételével. Felelős üzleti működésének célja és egyben két fontos pillére partnereinek és munkatársainak elégedettsége. A Társaság vezetése elkötelezett a folyamatok egyenletes, magas szintű működtetése mellett és ennek érdekében a tevékenységi köreire bevezette az MSZ EN ISO 9001:2015 nemzetközi szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert.

 

A szervezet minőségirányítási rendszerének alkalmazási területe:

 

Integrált informatikai rendszerek tervezése, fejlesztése, szállítása, telepítése és üzemeltetése

 

Az MSZT Tanúsítási Titkársága jól felkészült auditorral, két szakaszban végezte el a minőségirányítási rendszer auditját. Az audit során az auditor erősségként az alábbiakat emelte ki:

 

  • a vezetőség és a munkatársak elkötelezettsége és minőségtudatossága;
  • a vezetőség és a munkatársak szakmai tudása és tapasztalatai;
  • az erőforrások kezelése;
  • az ügyfelek igényeinek, elvárásainak és követelményeinek kezelése;
  • az ügyfelek hibabejelentéseinek, kéréseinek, panaszainak kezelése (JIRA SM);
  • a projektfeladatok, mérföldkövek és erőforrások követése és értékelése (pl. JIRA SM);
  • a dokumentált információk kezelése (MS SharePoint, MS Teams, JIRA SM);
  • a nemmegfelelőségek nyilvántartása és kezelése.

 

Az auditor javaslata alapján 2022 decemberében az MSZT pozitív döntést hozott a nemzeti MSZT-, és a nemzetközi IQNET-tanúsítványok kiadására vonatkozólag.

Az MSZT ezúton is gratulál a LOGOSZ IT Services Kft. vezetőinek és munkavállalóinak a sikeres audithoz, további eredményes munkát kíván a minőségirányítási rendszer működtetéséhez és fejlesztéséhez.

 

Források:

  1. 2022. évi auditjelentések
  2. LOGOSZ IT Services Kft. minőségirányítási kézikönyve

 

Irányítási rendszerek tanúsításával kapcsolatban kérem, vegye fel a kapcsolatot
Kéki Zsuzsannával, az MSZT Tanúsítási Titkárság főosztályvezetőjével vagy
Szamosiné Dávid Izabellával, az MSZT Tanúsítási Titkárság főosztályvezető-helyettesével az alábbi elérhetőségen:
Tel: 06/1/4566-928 cert@mszt.hu

 

 

2023. január

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön elsőként legfontosabb híreinkről, eseményeinkről!

Tanúsítási szolgáltatásaink

Kérjen ajánlatot!