Aranyoklevél kiadása a Pharmatextil Kft. részére a minőségirányítási rendszerének működtetésére

A Magyar Szabványügyi Testület ügyvezető igazgatója aranyoklevelet adományozott a Pharmatextil Gyógyászati Textilgyártó Kft.-nek minőségirányítási rendszerével kapcsolatos elkötelezettségének elismeréseként. Aranyoklevelet azok a szervezetek kaphatnak, amelyek irányítási rendszerüket eredményesen működtetik és fejlesztik, valamint tanúsítványukat legalább 12 éven keresztül tartják fenn a Magyar Szabványügyi Testületnél.

Az aranyoklevelek adományozásával nem titkolt célunk, hogy köszönetet mondjunk az elkötelezett szervezeteknek, és ösztönözzük minden tanúsított ügyfelünket arra, hogy a változó körülményekhez igazodva fokozzák az irányítási rendszerek eredményességét.

A Pharmatextil Kft. 1990-ben alakult 50%-ban külföldi tőkével Pharmatex Kft. néven. Létrehozásának célja kompressziós láb- és karharisnyák gyártása volt, mivel a rendszerváltást követően ezek a termékek átmenetileg eltűntek a hazai piacról. 1996 decemberétől a szervezet 100%-ban magyar tulajdonúvá alakult át, majd 2002-től Pharmatextil Kft. néven folytatta tevékenységét.

A cég termékeinek egy részét gyógyászati céllal alkalmazzák a láb, valamint a kar ér- és nyirokrendszeri betegségeinek megelőzésére, rehabilitációs és szinten tartó kezelésére. A termékskála másik részét az ízületi támaszok képezik.

A minőségtudatos működés érdekében 2000-ben bevezették az ISO 9001 szerinti minőségirányítási rendszert, melyet a szervezet vezetősége elkötelezetten működtet. Legfőbb céljuk, hogy termékeik és szolgáltatásuk színvonala az orvosi előírásoknak és a vevői követelményeknek is maradéktalanul megfeleljen.

A cég a minőségirányítási rendszerét a kezdetek óta tanúsíttatja a Magyar Szabványügyi Testületnél.

A Társaság minőségirányítási rendszerének tanúsított alkalmazási területe:

kompressziós kar- és lábharisnyák gyártása és forgalmazása

A szervezet irányítási rendszerének okirat-megújító auditján a Magyar Szabványügyi Testület felkészült auditora erősségként az alábbi megállapításokat rögzítette:

  • A vezetőség és a munkatársak elkötelezettsége az irányítási rendszer működtetésére és fenntartására.
  • A vevői igények folyamatos mérése, ehhez igazított termékkínálat.
  • Az ügyfélkapcsolatok ápolása, a vevői követelmények azonosítása (látens is).
  • Szakmai munkák végzése.
  • Szakmai, társadalmi szervezetekkel fenntartott kapcsolat.
  • A gyártási folyamatok dokumentálása, a jó gyakorlat.
  • Kockázatalapú gondolkodás.
  • A Minőségirányítási kézikönyv struktúrája jól átlátható, követhető, érthető.
  • A folyamatos vezetői kontroll biztosítása és a belső kapcsolattartás a munkatársakkal.
  • A papírmentes iroda szemlélet kialakítása: az elektronikus dokumentumkezelés lehetőségei (Revolution vállalatirányítási rendszer).

Az MSZT ezúton is gratulál a Pharmatextil Kft. vezetőinek és munkavállalóinak a sikeres okirat-megújító audithoz, további eredményes munkát kíván minőségirányítási rendszere működtetéséhez és fejlesztéséhez.

Aranyoklevél

Források:

  1. 2021. évi auditjelentés
  2. A cég honlapja: http://gyogyharisnya.hu/
  3. A cég Minőségirányítási kézikönyve

 

 

Irányítási rendszerek tanúsításával kapcsolatban kérem, vegye fel a kapcsolatot
Kéki Zsuzsannával, az MSZT Tanúsítási Titkárság főosztályvezetőjével vagy
Szamosiné Dávid Izabellával, az MSZT Tanúsítási Titkárság főosztályvezető-helyettesével az alábbi elérhetőségen:
Tel: 06/1/4566-928; cert@mszt.hu

2021. május

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön elsőként legfontosabb híreinkről, eseményeinkről!

Tanúsítási szolgáltatásaink

Kérjen ajánlatot!