Minőségirányítási rendszerek (MIR) tanúsítása az MSZ EN ISO 9001:2009 és az MSZ EN ISO 9001:2015 szerint

 

 

 

Ajánlatkérő lap

A tanúsítás lépései

A változás magában hordozza a fejlődés lehetőségét is!

Az MSZ EN ISO 9001:2009 és az ezt lassan felváltó új MSZ EN ISO 9001:2015, a gazdasági szféra minden területén, a legszélesebb körben elterjedt szabványok, amelyek mára már egységes nemzetközi követelményrendszert alkotnak.

Olyan egységes iránymutatást jelentenek, amely a vállalkozás méretétől, tevékenységétől, működésétől függetlenül alkalmazható a gazdasági szektor bármely területén, mind a vállalkozási szférában, mind a közigazgatásban, a kormányzati szervek, nonprofit szervezetek működésében egyaránt.

Elősegítik és garantálják a termékek és szolgáltatások állandó kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését és a vevői elégedettség növekedését, a vevői igényeknek való magasabb szintű megfelelést, Mindezek mellett az új 9001 szabványon alapuló rendszer alkalmazásának további előnye – figyelembe véve a kockázatalapú gondolkodást –, hogy elősegíti a szervezet környezetével és céljaival kapcsolatos kockázatok és lehetőségek kezelését is.

A rendkívül erős helyi és nemzetközi verseny egyre inkább arra kényszerítette és ma is kényszeríti a vállalatokat, hogy minőségi termékeket állítsanak elő, továbbá az egész vállalatra és annak működésére kiterjedjen a minőség elve.

A minőségirányítási rendszer biztosítja a cégen belüli folyamatok áttekinthetőségét és a tevékenységek észszerű dokumentálhatóságát, a folyamatszemléletű megközelítés alapján lehetővé teszi a folyamatok napi irányíthatóságát, felügyeletét a folyamatokhoz tartozó kritériumok meghatározásával.

Az új kiadású minőségirányítási rendszerben (MSZ EN ISO 9001:2015) hangsúlyosabbá válik a kockázatalapú gondolkodásmód és erősödik a folyamatszemlélet. A további tartalmi és szerkezeti változásoknak köszönhetően jelentősen egyszerűsödik a gazdasági szereplők számára az integrált rendszerek kialakítása és működtetése.

A nemzetközi gyakorlatban és egyezmények alapján egy vállalati minőségirányítási rendszert akkor tekintenek megfelelőnek és elfogadottnak, ha az adott szabványnak való megfelelőségét független, a szakterületen magas szintű minősítéssel rendelkező és a megfelelő módon feljogosított tanúsító szervezet tanúsította.

Mit kell tennie, ha ügyfelünk szeretne lenni?

Ha érdekli ajánlatunk, elérhetőségeinken minden információt megkap tanúsítási menedzsereinktől, s ha elhatározása egyértelmű, kérjük, töltse ki ajánlatkérő lapunkat, majd juttassa el hozzánk. Örömmel üdvözöljük ügyfeleink között, és válaszul egy testre szabott ajánlatot küldünk.
Kérdéseivel keressen bizalommal bennünket!

Kapcsolattartók:

Szalai Lívia, Tanúsítási Titkárság főosztályvezetője
tel: 06 1 456-6934
e-mail: l.szalai"kukac"mszt.hu

Kéki Zsuzsanna, főosztályvezető-helyettes, tanúsítási menedzser
tel: 06 1 456-6929
e-mail: zs.keki"kukac"mszt.hu