Minőségirányítási rendszerek (MIR) tanúsítása az MSZ EN ISO 9001:2009 és az MSZ EN ISO 9001:2015 szerint

 

 

 

Ajánlatkérő lap

A tanúsítás lépései

A változás magában hordozza a fejlődés lehetőségét is!

Az MSZ EN ISO 9001:2009 és az ezt lassan felváltó új MSZ EN ISO 9001:2015, a gazdasági szféra minden területén, a legszélesebb körben elterjedt szabványok, amelyek mára már egységes nemzetközi követelményrendszert alkotnak.

Olyan egységes iránymutatást jelentenek, amely a vállalkozás méretétől, tevékenységétől, működésétől függetlenül alkalmazható a gazdasági szektor bármely területén, mind a vállalkozási szférában, mind a közigazgatásban, a kormányzati szervek, non-profit szervezetek működésében egyaránt.

Elősegítik és garantálják a termékek és szolgáltatások állandó kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését és a vevői elégedettség növekedését, a vevői igényeknek való magasabb szintű megfelelést, Mindezek mellett az új 9001 szabványon alapuló rendszer alkalmazásának további előnye -figyelembe véve a kockázatalapú gondolkodást-, hogy elősegíti a szervezet környezetével és céljaival kapcsolatos kockázatok és lehetőségek kezelését is.

A rendkívül erős helyi és nemzetközi verseny egyre inkább arra kényszerítette és ma is kényszeríti a vállalatokat, hogy minőségi termékeket állítsanak elő továbbá az egész vállalatra és annak működésére kiterjedjen a minőség elve.

A minőségirányítási rendszer biztosítja a cégen belüli folyamatok áttekinthetőségét és a tevékenységek ésszerű dokumentálhatóságát, a folyamatszemléletű megközelítés alapján lehetővé teszi a folyamatok napi irányíthatóságát, felügyeletét a folyamatokhoz tartozó kritériumok meghatározásával.

Az új kiadású minőségirányítási rendszerben (MSZ EN ISO 9001:2015) hangsúlyosabbá válik a kockázatalapú gondolkodásmód és erősödik a folyamatszemlélet. A további tartalmi és szerkezeti változásoknak köszönhetően jelentősen egyszerűsödik a gazdasági szereplők számára az integrált rendszerek kialakítása és működtetése.

A nemzetközi gyakorlatban és egyezmények alapján egy vállalati minőségirányítási rendszert akkor tekintenek megfelelőnek és elfogadottnak, ha az adott szabványnak való megfelelőségét független, a szakterületen magas szintű minősítéssel rendelkező és a megfelelő módon feljogosított tanúsító szervezet tanúsította.

Mit kell tennie, ha ügyfelünk szeretne lenni?

Ha érdekli cégünk ajánlata,elérhetőségeinken minden információt megkap tanúsítási menedzsereinktől, illetve egyértelmű elhatározása esetén töltse le az ajánlatkérő lapunkat, majd juttassa el hozzánk. Mi örömmel üdvözöljük ügyfeleink között, és válaszul egy testre szabott ajánlatot küldünk.

Kérdéseivel keressen bizalommal bennünket!

Kapcsolattartó:

Szalai Lívia, Tanúsítási Titkárság főosztályvezetője
tel: 06 1 456-6934
e-mail: l.szalai"kukac"mszt.hu

Kéki Zsuzsanna, főosztályvezető-helyettes, tanúsítási menedzser
tel: 06 1 456-6929
e-mail: zs.keki"kukac"mszt.hu